С разнообразно, антираково хранене можете да предпазите себе си от рак и други заболявания. Здравословното хранене е важна част от нашето здраве и е един от начините да се предпазим от рак и други заблявания.

Препоръчителна е консумацията на много свежи плодове и зеленчуци и ядене в правилни количества за поддържане на здравословно тегло.

Ето няколко храни влизащи в графа „антираково хранене“, които да добавите в ежедневието си:

Средиземноморската диета предлага храни, които се борят с рака. Фокусирана е най-вече върху растителни храни, като плодове и зеленчуци, пълнозърнести храни, бобови растения и ядки. Хората, които спазват средиземноморската диета, избират храни за борба с рака като зехтин пред масло и риба вместо червено месо.

Има различни растителни хранителни добавки, съдържащи лечебни храни, които повишават имунитета и действат превантивно. РОВАТЕН е една от тях – с екстракт от зелен чай, други екстракти от лечебни растения и клиносорбент.

Източник: everydayhealth.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.